Bu, sadəcə bir çanta deyil, bir statusdur. Bu, həm vəhşi təbiətin, həm də şəhərin üslubi ifadəsinin üçölçülü tərifidir. Dəri materialını Meisonun simvolik heyvanı ilə qovuşduran Panthère de Cartier çantası dəri və zərgərlik məmulatlarını birləşdirir və bəbirin ətrafındakı ziddiyyətli elementlərin əksini oynayır.
Yvan Fabing © Cartier
Joaquin Laguinge © Cartier
Qıvrımlar və Həcm
Əvvəla, çantaya həcm verən və hərəkətdə olan bəbirin elastikliyini xatırladan həssaslıq və qıvrımlarıdır. Kəskin kənarlar, görünən tikişlər yoxdur: hər şey axıcı, qıvrımlı və yumşaq görünür.
Yvan Fabing © Cartier
Joaquin Laguinge © Cartier
Bəbir Başlı Bənd
Sonra vəhşi və yırtıcı gəlir. Çantanın bağlama bəndi əsaslı bəbir başı dizaynı ilə öz sözünü deyir. İlk baxışdan tanınan, hamıya məlum Cartier imzası olan bu bəbir başı Yüksək Zərgərlik heykəltəraşı ilə əməkdaşlıqda yaradılmışdır. Dərinlik və perspektiv yaradan on bir dəri əlavəsi ilə düz səthdə bəzədilmiş müstəsna dizaynlı memarlıq əsəri. İçərisindəki nişan simvolik heyvana istinad edərək üslublaşdırılmış bəbirin başını təsvir edir. Qapağı aşağı dartarkən bənd çantanın interyerini açır və imzalı güzgülü cibi görünür.
Joaquin Laguinge © Cartier
Zəncirlərinə qədər qiymətli
Zəncir də bu zərgərlik estetikasını davam etdirir. Onun bağları qiymətli daş kimi üzlənmişdir: çoxyönlü olmaları iki funksiyanı yerinə yetirməyə imkan verir: çarpaz daşımaq üçün uzun, çiyindən asmaq üçün ikiqat qısa. Qızıl və ya palladiumla işlənmiş asqı dəridən çiyin kəməri ilə təchiz edilmişdir. Çantanın həssas qıvrımlarını xatırladan dəri kəmərin qalınlığı rahatlığı təmin edir. Bağlantıların cingiltisinə qədər hər bir detal diqqətlə düşünülmüşdür.
John Clay © Cartier
Dənəvər Dəri və Zəngin Rəng
Panthère de Cartier çantasının dərisi dənəvərdir və dizayner Marlin Yuson tərəfindən seçilmiş ən yaxşı dərilərdən hazırlanmışdır. O, kiçik və mini versiyalarda təqdim olunur, rəng palitrası isə parlaq və zəngindir: qara, göy, qırmızı, sarımtıl, krem, bej və ya petrol mavisi.
John Clay © Cartier
“Məhz bu zərgərlik bəndi vasitəsilə vəhşi təbiətlə qiymətli materialın qarşılaşması baş verir. O, zərgərlik və dərinin birləşmiş təcrübəsini sintez edir və sənətkarların dialoqu vasitəsilə bizə dəri məmulatları haqqında anlayışımızı dəyişməyə imkan verir. Qadınlığın özü kimi, tələbkar və zərif”.
Marlin Yuson, Aksesuarlar və Dəri Məmulatlarının Dizaynı üzrə Direktor
Vəhşi pişik və Cartier çantaları
Bəbir zərgərlikdən tutmuş saatlara qədər Cartier yaradıcılığının simvoludur və həmçinin dəri məmulatları üzərində də hökmranlıq edir. Vəhşi pişik ilk dəfə 1914-cü ildə Cartier qadın saatlarında xallı motiv şəklində əks olunur və o, tədricən dəri məmulatları dünyasına daxil olaraq burada cazibəsini və üslubunu yüksəldir. İstər fiqurativ, istərsə də abstrakt şəkildə bəbir zərgərlik işində və digər əşyalar arasında brilyant, oniks və sapfiri birləşdirən dizaynların mövzusuna çevrilir. 1925-ci ildə Cartier xallı naxışlı qapağı olan çantanı təqdim edir. 1960-cı il qızıldan hazırlanmış başqa bir modeldə, vəhşi pişik qızıl və platin bağlama sisteminin uclarında yerləşdirilmiş sapfir və brilyant bəbir başları şəklində təkrarlanır. Növbəti il Barbara Hatton Cartierin kreativ direktoru Janna Tussenə üçölçülü pələng başlı bənd və brilyantdan N hərfi (çantanın sahibi olacaq sevimli Şahzadə Nina Mdivaninin şərəfinə) ilə bəzədilmiş çanta yaratmağı həvalə edir. Bu, Meisonun vəhşi heyvanlara olan çoxdankı ehtirasını həyata keçirən heyrətamiz zərif yaradılış idi.